slide show

falsterbo

Publicerat: 2012-07-07 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
funderar på vad jag ska köpa på falsterbo, vill jättegärna ha ett tvådelat pannband från kyro riding gear så
jag tror att jag ska titta på de. kanske ett par nya ridbyxor då mina blåa är i sönder, isf vill jg ha dem marinblåa 
jw byxorna. sen hittar man väl säkert något annat som hänger med hem. ska kolla efter ett par nya ridskor 
också och denna gången ska jag ha med dragkedja och sen ska jag nog ha bruna då jag har brunt läder
på muppi och då blir de svinsnyggt att rida med dom. 

btw så har min hjälm blivit försenad men den ska komma någon gång denna veckan. vill bara ha den nu! 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan du göra ett inlägg om Falsterbo, asså vilken datum det hela börjar och slutar, och vad det händer för olika saker där, och om det kostar att göra vissa saker.. Skulle bli jätte glad då :)

2012-07-08 @ 00:11:39
URL: http://saannaanilssson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback