slide show

dålig uppdatering. (onödigt inlägg)

Publicerat: 2012-07-10 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
uppdateringen har inte varit på topp dom senaste dagarna, men min mobil har dött och jag har haft 
en tegelsten som inte går att blogga från. sen har jag inte haft lust och jag har inte haft något att skriva
om men det ska ändras nu. 
 
idag red jag kirabo tillsammans med felicia evelina & mira. vi red upp till annlouise och red lite i 
hopphagen. hehe kul var de, men tog de lugnt med kirabo. imorgon ska han få vila för imorgon är 
de falsterboooooooooo, tagga! om jag tänker på de ska jag fixa mobilblogg, men kommer nog ha 
fullt upp. btw så har jag hittat en sadel till kirabo nu, en likadan som musses. 
 
nu ska jag kolla PH, uppdaterar sen :) 
 
saknar min älskling något enormt..♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge ska du va i Falsterbo?

2012-07-10 @ 21:18:58
URL: http://Saannaanilssson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback