slide show

dagens ridpass med hästen & ponnyn ;)

Publicerat: 2012-07-17 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
Scarlet skulle jag ridit dressyr på så jag red i paddocken, travade runt henne i en låg form. Mest för 
att hon alltid går i en låg form. Sen hopptränade Matilda för Felicia och dom satte upp hinder så jag
tog några skutt istället, och räcket låg på 90 cm. Men hon hoppar de som ingenting. Hon har ett 
väldigt konstig "nerhopp" alltså det är svårt att förklara men de är svårt att sitta kvar. Fast jag är ju 
van vid att hoppa b-ponnysar och hon är en liten storhäst/stor d-ponny. Kirabo red jag upp till A-L 
med och tog några skutt på honom med. Han var pigg och riktigt duktig idag, även om jag inte red
så seriöst. Imorgon ska han få vila och på torsdag ska Josse rida honom lite och jag ska hoppa 
Spirit. Scarlet vilar också imorgon så imorgon har jag ingen pålle att rida. Men ska fixa lite saker i 
stallet istället. Ganska skönt att vara ridfri ibland. Har ju två hästar som jag tar hand om och har
alltid någon att rida, så detta är första gången på länge ;) 

Nu har vi gäster och ska väl snart äta, ha de bra! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback