slide show

Dagens ridpass

Publicerat: 2012-07-12 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
Idag red jag Kirabo upp till hopphagen och tog först några småskutt, inte alls många gånger för sen red
jag in i paddocken och red lite där. Kirabo var riktigt seg idag och tramsade sig ganska mycket. fick även 
testa Elsa lite och det var väldigt kul att komma upp på en ponny med lite fart igen :D imorgon ska kirabo
få vila och jag ska hoppa spirit. Idag var jag och Kirabo väldigt snygga om jag får säga de själv. 
 
 
hjälm jacson wen
väst race safe
tröja crw
ridbyxor jw
strumpor crw
stövlar hunter
 
träns ihopplock
sadel stubben
schabrak jacson
sadelgjord begagnad
benskydd horze
boots catago
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback