slide show

dagens ridpass.

Publicerat: 2012-07-18 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia

@ dagens ridpass.
Jag & Alicia red upp med Elsa & comet till paddocken hade inspänningarna på henne idag.
Sen när vi hade kommit igång lite började jag ställa henne åt båda hållen. Hon har haft väldigt
svårt för att ställa sig till vänster, så när jag har ridit med inspänningar innan har hon alltid gått
med huvudet till höger vilket inte är bra! Men nu har vi jobbat mycket på det och äntligen går det
att ställa henne till vänster också även om det är lite jobbigare.Övade även på tempoväxlingar
& övergångar vilket gick super bra! Hon var riktigt fin & duktig idag. Helt underbar att rida var hon
den känslan som uppstår när hela ridpasset har gått helt perfekt den känslan slår allt! Efter
det fixade jag & Alicia med hästarna duschade dom & massa annat. Körde även lite lydnads
övningar med Elsa från marken eftersom hon gärna kör sitt egna lilla race.. Men som sagt
hela ridpasset gick super bra idag & jag är stolt över min fina Elsa♥

Josefine Lundberg fotade lite när vi red så hon skickar bilderna snart & såklart lägger jag
upp dom här då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback