slide show

dagens ridpass

Publicerat: 2012-07-23 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
musse stog inne under natten för att hålla sällskap till elsa, när jag kom dit sadlade jag honom och så.
hade det nya schabraket och det var så fint men lite stort bara. skrittade bort till trollskogen och vände 
sen, för han var helt annorlunda. han sparkade i skritten, han har aldrig gjort så innan. vet inte vad som
har hänt med honon men han har förrändrats helt sen han kom tillbaka. annlouise kände på honom igår
och då upplevde hon att han reagerade, men idag när hon kände på ryggen brydde han sig inte alls. 
så han har inte ont i ryggen, imorgon ska han longeras så ska jag se om de är som han är pigg. 
v31 ska iallafall annlouise rida honom istället för hon ville rida honom, det kan vara som han tramsar 
också. men jag orkar bara inte att han håller på så, någonting har hänt med honom för så gör han aldrig
annars. min finaste muppi♥

kirabo red jag upp till annlouise, red lite i hopphagen. red inte alls länge och sen red jag tillbaka. 
han var fin men sjukt seg. så han ska vila hela vecka 31 så ska vi se om han blir något piggare. 
annars får jag börja ge honom lite betfor eller liknande. han är ju unghäst pigg så han blir ju mer 
framåt sen. men aa, haha. 

ikväll ska vi hem till felicia, alltså min familj. vet inte om jag sover där, men på tisdag till torsdag så 
ska jag, felicia, felicia, hannah, tanja och ebba sova i husvagn i stallet och det ska bli helt awesome. 
kommer inte kunna blogga. kanske slänger upp något mobilinlägg. men ja nu vet ni det. ha de bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback