slide show

blev ingen ridfri dag..

Publicerat: 2012-07-18 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
Haha jag klarar mig inte utan att rida. Chillade i stallet hela dagen och fixade till som små kaninerna. 
Mot kvällen red jag Hannahs fina Comet. Red lite dressyr och red över bommar osv. Han var lite seg 
och loj i början men sen släppte det och han gick riktigt fint emellan åt. Riktigt kul att rida läromästare
ibland också, för Comet är hur snäll som helst! Och bara gör som man säger, haha men han har 
förrändrats riktigt mycket sen Hannah köpte honom, han har blivit så fin. Efter att vi hade ridit sä 
tvättade jag Comets svans och sköljde av honom lite, även om han inte blev svettig. Men de var ganska
varmt. Vi var inte på tävlingen idag då vi red istället på kvällen. Önskeinlägget kommer senare, nu ska
jag kolla om jag kan baka, mest för att jag är så sjukt sockersugen :D 
 
Hannah&Comet.
foto: jag, Alicia Larsson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback