slide show

awesome dag.

Publicerat: 2012-07-09 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia
Godmorgon alla.
Igår så kom alicia & hannah till mig gav mig presenter & lite sånt. Sen var vi riktigt godis
sugna så vi åkte in till lund och handlade godis på den mega affären. & innan dess hade filippa
kommit med ett jätte fint schabrak som jag velat ha super länge, visar det senare. Av mamma &
pappa fick jag en iphone 4s + skal wiiiieeee, sen ska jag även få saker i falsterbo. Nu ligger 
hannah & alicia och sover. Dom sover så jäääävla länge haha! Idag vet jag faktiskt inte vad vi
ska göra, men ikväll ska jag skritta ut en härlig runda på min underbara & pyssla med henne lite♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback