slide show

avslutnings tävlingen.

Publicerat: 2012-07-06 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia
avslutnings tävlingen.

måste bara tilllägga att detta har varit det grymaste läger någonsin! vi har haft det så himla kul
alla vi tillsammans & hästarna.. kan inte fatta att det redan är slut & det har gått så sjuuuukt snabbt.
nu till tävlingen.

Idag var det som sagt avslutningstävling. Först red jag fram Elsa & sedan så hoppade jag fram henne 
och hon känndes jätte fin! Sen var det dags att in på banan. Jätte nöjd med henne, Men jag red inte
alls bra.. jag la henne alldeles för nära hinderna. Men det slutade ändå hyffsat bra fick 4 fel i grunden
och nollade i omhoppningen. Efter jag hoppat Elsa var det bara snabbt upp på nästa häst Ariel. Jag skulle
rida henne för att hon andra klarade inte av henne eller något sånt. Kom in på banan och det blev en
ganska bra runda fast mina misstag, kom lite snett på ena & då så skulle såklart lilla Ariel springa förbi.
Men annars gick det jätte bra slutade med 4 fel på henne också! Duktiga ponnysar♥

(blå&röda rosetten är från tågarp med Elsa & den vita är från idag med Elsa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback