slide show

You only live once♥

Publicerat: 2012-08-20 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia
så satans bra ord, ska fan tänka på dom hela tiden & leva livet.
det går bra nu mina vänner♥

- you only live once..

planer...
så småningom ska Elsa snart sättas igång, sakta men säkert. Sen är det meningen att
vi ska börja tävla alltså pay and jumper sen får vi då se vart det leder till, måste även hinna
med den jävla skolan, men det fixar sig.. har klart för mig hur jag ska planera mina saker, 
på helgerna är det vännerna all day, har alltid så jäkla kul med dom! Detta året kommer inte
bli något tävlingsår för mig eller så utan jag & Elsa tar det i våran egna takt. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback