slide show

skolan snart

Publicerat: 2012-08-23 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
har varit klar ett bra tag nu, orkade inte fixa mitt hår så ja de är riktigt fult men who cares.
efter skolan ska jag till stallet, ska se om jag hinner måla lite på min box. vill att den ska bli 
klar. sen är de dressyrträning på musse, han ska få skor nu på morgonen så hoppas att 
han inte blir öm eller något sånt som han kan bli. 
 
hm, imorgon tänkte jag köra lite konditions träning på musse. mycket skritt och galopp. 
tänkte skritta på asfalt och galoppera på grus. hoppas att han sköter sig. 
han behöver lite fler muskler nu känner jag. känns som han var mer musklad i vintras 
fast han såg mycket biffigare ut när han var rakad också, fina killen. 
 
bara lite mer än 2 månader kvar med musse nu, ungefär 2 månader och 2 veckor. ush, 
vill inte tänka tanken. sen ska jag klara mig utan min bästavän, se någon annan rida och 
pussa på min älskling. nej jag vill inte tänka på detta, kommer börja gråta och kommer
tänka på detta hela dagen.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback