slide show

riktigt seg dag i skolan

Publicerat: 2012-08-20 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
började halv nio och slutade fyra, hatar att dagarna är så långa. man bara lixom sitter och stirrar på klockanhela tiden. aja, idag vilar båda hästarna och jag tar en stallfri dag idag då dom ändå bara ska gå i hagen och käka gräs. imorgon börjar lektionerna vilket jag helt hade missat. så tar kirabo imorgon på lektionen då musse ska gå på mjukt underlag och jag tror vi rider ut en runda. så jag rider musse innan och sen kirabopå kvällen, det gillar nog kirrebirre och muppe ska bara ta de lugnt. 

kanske ska träna dressyr varje torsdag också. ska kolla ikväll. men ha de bäst för nu ska jag ladda ner filmer, kolla paradise hotel och bara chilla vid datorn. senare ikväll ska jag klä in min bok och lite sånt. är riktigt trött så kommer säkert somna framför datorn men lovar att uppdatera mer ikväll. cya! 
 
första gången på kirabo, babyhorse♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback