slide show

dressyrträningen

Publicerat: 2012-08-23 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
Tränade ju dressyr för Sara idag och ja Musse var fantastisk. Vi gjorde inget komplicerat idag. 
Tränade övergånger och lite vägar och så. Musse var himla mjuk och tog hjälperna riktigt bra. 
Han var lugn och koncentrerad. Han tog vänstergaloppen på första försöket, så himla stolt 
över honom. Sara kom fram och pratade med alla efter träningen och hon sa att det var en 
väldigt stor skillnad på Musse innan och nu, att han har utvecklats mycket. Dom orden värmde!
Sen sa hon att jag skulle tänka på att luta mig mer bakåt i galoppen, nästan överdriva det i 
början så det ska jag verkligen göra. Så glad över att det gick så bra idag. Ett av våra bästa
ridpass. Shit vad jag älskar min muppi<3
Är sjukt glad över att jag valde att träna för Sara för gud vad hon är duktig!


movie maker fungerar inte, men ska försöka ladda hem något annat och då ska jag fixa en liten
film på träningen. bilder kommer under tiden! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback