slide show

ciao

Publicerat: 2012-08-18 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
Hej, hur är de med er? :) 
Jag mår toppen idag. Musse fick inte skor idag, han ska få de i veckan. Idag ska jag gå upp till Annlouise
och träna lite från marken med Muppi. Ska göra samma sak med båda två imorgon. Eller så longerar jag
Kirabo. 
 
 
Hade en awesome kväll igår, tack alla. Felicia har redan berättat lite och ja det var anledningen till att jag
inte kunde blogga igårkväll. Hänger nog med massa vänner ikväll också men om mobilen vill så slänger
jag in ett mobilinlägg. Jag och Felicia sov ute och det var inte alls kallt men när vi vaknade så regnade de 
så vi fick gå in runt 8. 
 
Gud vad jag längtar efter att få rida pollarna nu. Kirabo har jag inte ridit på jättelänge men tror att jag ska 
börja skritta honom snart. Musse ska få skor i veckan så då ska han också ridas. Är sjukt ridsugen.. Men 
ja jag får väl stå ut. Imorgon ska även den andra boxen som jag ska ha istället målas om jag hinner. 
Annars får de bli en annan dag. Ha de bra! 

jag och muppi för ett tag sen. min allra finaste♥
 

Kommentarer
Postat av: sanne

ni är det finaste man kan ha, älskar er <3

http://sanneseegers.blogg.se/2012/august/vanner-del-1.html

längst ner på inlägget

2012-08-18 @ 17:25:28
URL: http://sanneseegers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback