slide show

BAD DAY

Publicerat: 2012-08-22 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
var först i skolan som vanligt, fett tråkig dag i skolan. hände bara lite roligare saker. 
åkte till stallet och red muppi, tränade på formen och att han skulle vara lugn. han ömmade
ingenting alls och gick som en klocka. han har inte ömmat innan, men han har varit ganska 
seg så jag har inbillat mig att han har ömmat, men ja. några tjejer satte upp ett hinder i 
paddocken och ville att jag skulle hoppa och vipps så var hindert 90 cm och vi hoppade de 
som om de va 50, så himla enkelt. vi är riktigt säkra på höjden. det är bara samspelet och att
han ska lyssna. 

när jag skulle gå innanför dörren så tappade jag självklart min iphone igen så nu har den
spruckit helt. HATAR FUCKING IPHONESSSSSSSSSSSSSSSSS
 
och ja nu sitter jag här och kollar vart jag kan laga den men ska nog laga den i malmö. 
var billigt där, eller aa det blir aldrig billigt att laga en iphone :( 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: vera

det finns en i malmö som är jätte billig men han suger! min bror lagade sin där men han kunde inte använda den efter för att den runda knappen va helt seg och sen min kompis hade också lagat sin där och då så bad han som lagade den om deras apple sak för att han behövde fixa en sak med det och så sa ju dem det och sånt och sen så köpte han massa saker och sånt på deras apple sak.. <3

2012-08-22 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback